stig2

自命不凡的我们在残酷现实面前不得不低下高傲的头,我始终在等待一个机会……
Don't - Ed Sheeran

好歌


小右:

Ah lahmlahlah Ah lahmlahlah

I met this girl late last year

去年我遇到了这个女孩

She said don't you worry if I disappear

她说如果我消失不见了你不用担心

I told her I'm not really looking for another mistake

我告诉她我并没有犯错误

I called an old friend thinking that the trouble would wait

我给一位老朋友打电话想着麻烦没那么快找来

But then I jump right in

但我却急躁了一个星期

A week later returned

才恢复正常

I reckon she was only looking for a lover to burn

我想她只是找一个让她动心的爱人

But I gave her my time for two or three nights

我为了她牺牲了我的时间 两三个晚上

Then I put it on pause until the moment was right

直到正确的那刻来临 我就按下暂停键

I went away for months until our paths crossed again

我已经离开了好几个月 直到我们再次有所交集

She told me I was never looking for a friend

她告诉我,她不会只是找个朋友的

Maybe you could swing by my room around 10

也许你可以在我的房间呆到10点左右

Baby bring a lemon and a bottle of gin

宝贝,带上些柠檬一瓶酒

We'll be in between the sheets until the late AM

就在床上呆着 直到中午

Baby if you wanted me then you should've just said

如果你希望跟我一起你应该说出口

She's singing

她不停唱着歌

Ah lahmlahlah Don't fuck with my love

不要糟蹋我的爱

That heart is so cold

我已经心冷了

All over my arm

身体也不住颤抖

I don't wanna know that babe

我不想知道那真相,亲爱的

Ah lahmlahlah Don't fuck with my love

不要糟蹋我的爱

I told her she knows

我告诉她,她却知道

Take aim and reload

瞄准我并重新上膛

I don't wanna know that babe

我不想知道那真相,亲爱的

Ah lahmlahlah For a couple weeks I

几个星期

Only want to see her

我只想见到她

We drink away the days with a take-away pizza

想念我们就着外卖的披萨喝酒的日子

Before a text message was the only way to reach her

短信是唯一能联系她的方式

Now she's staying at my place and loves the way I treat her

现在她住在我的家 喜欢我对她的方式

Singing out Aretha

唱着艾瑞沙的歌

All over the track like a feature

旋律很有个性

Never want to sleep I guess that I don't want to either

从未睡着 我猜我们

But me and her we make money the same way

都不想我们都是歌手

Four cities, two planes the same day

四个城市,两架飞机,同一天

Those shows have never been what it's about

那些节目从来没有讲述什么

But maybe we'll go together and just figure it out

也许我们一起去才能调查出真相

I'd rather put on a film with you and sit on the couch

我宁愿放部电影窝在沙发里跟你一起看

But we should get on a plane

但我们应该登机了

Or we'll be missing it now

否则 我们就会错过了

Wish I'd have written it down

希望我写下

The way that things played out

故事的经过

When she was kissing him

当她亲吻他

How? I was confused about

我糊涂了

She should figure it out while I'm sat here singing

她应该弄明白为什么我坐在这里唱歌

Ah lahmlahlah Don't fuck with my love

不要糟蹋我的爱

That heart is so cold

我已经心冷了

All over my arm

身体也不住的颤抖

I don't wanna know that babe

我不想知道那真相,亲爱的

Ah lahmlahlah Don't fuck with my love

不要糟蹋我的爱

I told her she knows

我告诉她 她却知道

Take aim and reload

面准我并重新上膛

I don't wanna know that babe

我不想知道那真相,亲爱的

Ah lahmlahlah (Knock knock knock) on my hotel door

在我的酒店门口传来敲门声

I don't even know if she knows what for

我甚至不知道她来的目的

She was crying on my shoulder

她靠在我的肩膀上哭

I already told ya

我已经告诉了你

Trust and respect is what we do this for

信任和尊重曾让我们走在了一起

I never intended to be next

我从来没有打算是你下一任男友

But you didn't need to take him to bed that's all

但你不需要跟他上床 就这样吧

And I never saw him as a threat

我从没觉得他是个威胁

Until you disappeared with him to have sex of course

知道你跟他在一起消失

It's not like we were both on tour

这不像我们的旅行

We were staying on the same fucking hotel floor

我们住在酒店的同一层

And I wasn't looking for a promise or commitment

我没有寻找一个承诺或者是保证

But it was never just fun and I thought you were different

但从未刚刚好我还以为你与众不同

This is not the way you realize what you wanted

你意识到并不是你想要的方式

It's a bit too much, too late if I'm honest

哪怕我诚实的对待也已太迟

All this time God knows I'm singing

这次只有上帝知道我在唱什么

Ah lahmlahlah Don't fuck with my love

不要糟蹋我的爱

That heart is so cold

我已经心冷了

All over my arm

身体也不住颤抖

I don't wanna know that babe

我不想知道那真相,亲爱的

Ah lahmlahlah Don't fuck with my love

不要糟蹋我的爱

I told her she knows

我告诉她,她却知道

Take aim and reload

瞄准我并重新上膛

I don't wanna know that babe

我不想知道那真相,亲爱的

Ah lahmlahlah Don't fuck with my love

不要糟蹋我的爱

That heart is so cold

我已经心冷了

All over my arm

身体也不住颤抖

I don't wanna know that babe

我不想知道那真相,亲爱的

Ah lahmlahlah Don't fuck with my love

不要糟蹋我的爱

I told her she knows

我告诉她,她却知道

Take aim and reload

瞄准我并重新上膛

I don't wanna know that babe

我不想知道那真相,亲爱的 

Ah lahmlahlah


评论

热度(4)