stig2

自命不凡的我们在残酷现实面前不得不低下高傲的头,我始终在等待一个机会……
Sail the Ocean - Darin

很不错


Nothing-D-Faith:

Sail The Ocean,Darin zanyar达林·赞雅2005年9月28号发布的专辑《Darin》中一首广为流传的歌曲。它的同曲调中文版为孙燕姿的《心愿》,收录于孙燕姿的2005年10月7号的专辑《完美的一天》。

他是瑞典歌手。代表作品有《Step Up》、《B What U Wanna B》等。出道后曾与RedOne、Max Martin等人合作。他是个全能音乐人,不仅自己唱歌,而且还为其他歌手写歌曲。在已经发行的五张专辑中,有四张是冠军专辑。2013年1月30日发行自己的个人第六张专辑《EXIT》。

Sail the Ocean

扬帆远航 

Sometimes I feel caught in yesterday

有时我觉得被昨天纤绊 

Because of all the memories that burn

因为所有的回忆在内心燃烧 

Where I will go, there is no return and time

我将到一个没有时间的地方,再也不回来 

will heal my yearn

在那里我会找到我的渴望 

I dream about the world and I'm still young

我还是那么年轻,幻想着这个世界 

I got to live my life while I am free

我得趁我还自由的时候好好的过每一天 

There is so much, from you I will keep

对于你,我需要保留太多 

Thoughts of you and me

保留你和我的思绪 

Feel the wonder of tomorrow in you

感觉你内心对未来的渴望 

Baby, I am sorry

宝贝,对不起 

but I have to leave and sail the ocean by myself

但我必须得离开,扬帆远航 

Maybe there will come a day for us to find a way to let us meet again

也许有一天我们还会再次相遇 

Maybe this is not the end... 

也许这并不是尽头 

Listen to the wind between the trees

听,听那树间的风声 

Watch the stars shine for you and me

看,看那为我们闪耀的明星 

Open your eyes, it ain't hard to find the miracles in the night

睁开双眼,你不难发现夜空中的奇迹 

Dive into the ocean of your dreams

那些涌入你梦境的奇迹 

Sometimes things ain't what they seem

其实有时你看到的并不是真的 

If you feel lost and might be afraid and lonely in the rain

如果你失落在雨中,害怕也孤独 

Paint the picture of tomorrow in you

这时你需要描绘一下你对明天美好的憧憬 

Baby, I am sorry but I have to leave and sail the ocean by myself

但我必须得离开,扬帆远航 

Maybe there will come a day for us to find a way to let us meet again

也许有一天我们还会再次相遇 

I'm saying goodbye

我不会说再见 

baby, please don't cry

宝贝,请别哭泣 

'cause forever we'll be more than friends

因为我们永远都不止是朋友 

maybe this is not the end

也许这不是尽头 

maybe this is not the end

也许这不是尽头 

I hope I'll see you someday

我希望能再见到你 

But for now goodbye

现在只是暂时的分离 

I spread my wings and fly

展开翅膀,飞向高空 

Maybe this is not the end

这并不是终点


评论

热度(19)